Esraakdgn Adetime 8 9 gun kalan erken gebelık testi ve ucuz testlerden yaptım çıkmadı ama kasıklarımda çok agrı var
Beyza038 Esraakdgn benimde kasiklarim çok ağrıyordu 5 gün kala test yaptim çıkmadi 3 gün kala yaptim coook silik çizgi çıktı.
Tubatgn Esraakdgn Önce kanda çıkar zaten canım. İdrar testlerini regl gecikmesi olunca yapmanı tavsiye ederim 🌺
Tugceuzunn1221 Adete bu kadar varken yaparsan varsada çıkmaz canım bekle biraz adetin geciksin en az 3 gün öyle yap kasik ağrın yerleşme ağrısı da olabilir dikkat et
Tubatgn Esraakdgn Yumurtlama döneminden 11-12 gün geçtiyse döllenme olduysa eğer kanda çıkar idrara geç düşer
Tugceuzunn1221 Bence biraz kendini rahat biraz stres yaparsan adette olamazsın o zaman geciktim diye heveenirsin akışına bırak adet günün gelsin biraz geçsin öyle yap bekle bence