Hilal3425 Aybarsmomd pentinin taytını kullanıyorum inanılmaz rahat başka marka da aldım Penti gibisi yok diğerlerini hiç giymiyorum Penti üzerimden çıkmıyor göbek bölgesi destekli ve çok rahat
Aybarsmomd Teşekkür ederim bende normal tayt aldım ama hiç memnun değilim. Pentiden alacağım . Beden olarak bir beden büyük mu aldınız peki
Gozdeedevecii https://ty.gl/vuh0bgee10 Ben bir beden büyük aldım ama hata ettim bol geldi kayıyor 😅 kendi bedeninizi alın zaten karın bölümü geniş baya, kumaşın kendisi de esnek