Yasemincee26 sizinle benzer şeyleri yaşadım 1 sene önce. Benim de değerlerim yavaş artıyordu. 2 farklı doktora gittim hep vajinal ultrasonla bakıldı kese görünmedi. Son muayenede rahimde bozulmuş kese gibi şeyler görmüştü doktorum kürtaj oldum bende. Sonrasında düştü değerim dış gebelik değilmiş sağlıksız bir gebelikmiş. Ağrılarınız için ağrı kesici vermedi mi doktorunuz malesef birkaç gün ağrı oluyor ama inşallah zamanla atlatırsınız sizde