Black_white zaman ayırıp yazdığınız için çok çok teşekkür ederim, herşey güzel giderken bir an çarşamba sezeryan diye söylenince kendimi gerçekten sanki 2 ay erken doğum yapıyomuş bebeğime bişey olacakmış gibi hissettim. Doktorum da en iyi seneryo suni sancı ile doğumu başlatsa bile çocuk kanalda değil, bebeğin kalp atışı düşmeye başlayacak, çatın dar. Normal olsa bile çok zor bir normal doğum olur dedi, ki benim doktorum hep normali savunurdu. O yüzden içim o konuda rahat. Bebek odaklı düşünüyorum onun için en iyisi sezeryan dedi. Bilemedim duygularım çok karışık.