Ela4810 oncelıkle saglıcakla al yavrunun kucağına ınsallah, ben 3 sezeryan olmuş biri olarak tecrubemı soylıcem benım 3 ude mecburıudı ilki doktor hatasından kaynaklı zaten ıkıncısıde mecburi, 3 de bebegımın kalp atısları yavasladı gı İcin sezeryan oldum tekrar, ben normal doguma cok zorladım ilkinde benım sancım acımam VS hıc bırseyım yoktu doktor kontrolume gıttıgımde, daha 37 haftalık tim sata göre ama doktorum sagolsun senın gunun ultarasona gore cok gecmıs senı doguma alıcaz deyıp yolladı dogum haneye, hocam sancım belirttim yok desemde dinlemedi, bastılar suni sancıyı alttan lanet ettim hayata ama ırademı bırakmadım yine madem basladım bıtırmeyelım dedim, Allahı yan odadan nasıl bagırıs cagırıs geliyor, ben dogurmak istemiyorum kalsın ıcerde diye avaz avaz bagırıyo kadının biri, sinirlerim bozuldu dedım ben cıkıcam ozeldekı dıger doktoruma gıdıcem dedim gonderemeyız dedıler, cıkıcam dıye dırettım imza attım kavga dovus cıktım Bı sekılde, ozele dogru giderken sancı dan deliriyorum resmen, neyse oyle boyle ozeldekı doktoruma geldım, doktorum senın ne ısın var burada dogum una daha var dedi, hocam size sıra bulamadım devlet hastanesine gittim kontrol İcin o da gunu gecmıs diye suni sancı verdı dedım, olurum oyle sey dedi acil ama baktı sıfır acıklı ama nasıl sancım var deli gibi bagırtıyo benı,ebeler doktorlar gelip gidip acıklıgıma bakıyorlar yine tık yok ha bu arada devlet hastanesinden cıkarken alttan cekıp aldım suni sancıyı fitil seklinde takıyorlar zaten, neyse benim acımam olmayınca bu kez ozelden verdiler suni sancıyı bu kez damardan serum taktılar Allahm nstye baglıyım sancılar 180 e vurdu doktoruma soyledım dayanamıyorum diye epıdural taktılar ondan sonra rahatladım biraz, doktorum tekrar acıklıga baktı, 6 cm acıklık var suyunda patlatalım sancım dahada sıddetlensın o zaman tam acıklık olur dedi suyumu patlattı.. Ama nerede acıklık aradan 5 saat gectı 6 cm den bir gram ilerleme yok, doktor artık bebek dayanamayacak acil sezeryana alıyoruz kalp atısları yavasladı deyince bacaklarım zangır zangır titremeye basladı, ben o kadar mucadele verdim normal dogum İcin.. Bu arada ilk suni sancı verdiklerinden doguma kadar gecen sure 36 saat aralıksız suni sanncı cektım, neyse aldılar beni ameliyathaneye epıdural im vardı zaten, anestezi uzmanı sen hamılemısın ne ısın var burada diyerek guldu bana, hıc belli degil hamıllegın egıl belinden Bi igbe yapıcam dedi, neyse yaptı beni aldılar masaya bacaklarım hala zangır zangır tıtrıyo ama doktor dedi sakınlesmesını bekleyelim diye, biraz sakınlestırdıler beni bastılar narkozu, test edıcez hıssedıyomusun diye dedi test etti bısey hissetmedim baslıyoruz dedi demesiyle meger bebegım o sırada cıkarıyomuş zaten 1 dakika sonra bebegımın sesını duydum, yuzumun yanına koydular o kadar guzeldiki tarifi yok,2600 gram dogdu cok sukur kuveze falan girmedi, kusura bakmayın mesgul ettim postunuzu ama ıcımden anlatmak geldi, ben cok zorladım normale olmadı ama en iyisi tabııkı normal dogum Bı mecburiyet yoksa tabıı sımdı den hayırlı dogum lar dılıyorum herkese