Yenidenanneoluyom Hurmuz16 kan vermedim sadece ultrasonunu cektirdim. Randevu alirken karniniz tok olsun mutlaka dediler. Bebek ona göre daha hareketli oluyormuş.
tugce__01 Hurmuz16 Doktorum öyle aç veya tok geleceksin demedi. Ben 12.Haftamda yaptırdım. Çok şükür iyi çıktı 🤲
Hurmuz16 tugce__01 inşallah benime iyi çıkar bende 12+3 günlükken yaptırıcam bakalım özelde mi yaptırdınız acaba siz
nazsenturk-60 Hurmuz16 ikili test beta hcg 50 altında çıkarsa erkek üstü çıkarsa kız deniyor tabi doğruluğu kendim de gördüm 27 çıkmıştı erkek cinsiyeti.
Hurmuz16 nazsenturk-60 Aaa bakalım benim ne çıkıcak sonuçlarım peki kan sonuçları ne kadar sürede çıktı peki
Zmraemr nazsenturk-60 ilk hamileliğimde 34 çıkmış ama kızım oldu 🙈şimdi de yaptrdim 29 çıkmış haftaya cinsiyet belli olacak ama tutmamis oluyor bu da (:
Hurmuz16 Zeynep124 evet canım bende bugün girdim doktor sadece tahminde bulundu Koza benzetti çok şükür 1 tane kızım var 1 tanede olucak herhalde 🥰