1Gunes bende 21 haftalıkken detaylıya gittiğimde doktor aşağıda dedi kendi kadın doğumcum hafta ilerledikçe yukarı çıkıyor dedi eğer 32.haftaya geldiğinde halen aşağıdaysa sezaryan olursun dedi ama şuan için endişelenecek birşey yok dedi bu haftalarda genelde aşağıda olur ve zamanla yukarı çıkar dedi senin ki de inşallah öyle olur bir rahatsızlık vermiyorsa kanama vs gibi çok önemli değil diyor doktorlar sadece normal doğum şansını düşürüyor okadar