Kızlar Allah’a şükür doğumum gerçekleşti yarın bir hafta olacak ismini batın Aras koyacaktık ama hocaya sordum batın konulmaması gereken isim dedi siz sorumlu olursunuz dedi ve vazgeçtik tabi şimdi isim bulamıyoruz çünkü hep batın Aras koyacaz diye hiç isim düşünmedik isim önerilerinizi bekliyoruz 🙏