Elenor17 Merhaba benim de son adet tariihim 21 eylül ama bebek 8 haftalık olması gerekirken bi hafta geride
Hillary Kbra43 2 haftadır bende cok kötüyüm bulantı kusma iştahım kalmadı çoğu şeyden tiksiniyorum giyemediğim içinde üzülüyorum inşallah en kısa sürede toparlarız