Metindamla Merhabalar hamişler ve anneler. 30+4 günlük hamileyim dün kontrolüm vardı doktor vajinal muayene yaptı ve idrar kanallarında genişleme olduğunu ve erken Doğum riski olduğunu söyledi. 10 gün istirahat yazdı ve tedavi başladı ama benim Doğum sonrası için için 37 haftaya kadar çalışmam lazım. sizce 10 günde toparlar mıyım ? Böyle bişey Başına gelen var mı ?
elifiii Metindamla geçmiş olsun. Önceki alınan günler ciğerimize oturuyor biliyorum ama eğer riskiniz varsa hiç ısrarcı olmayın çalışmak için. İnşaallah toparlasınız.