Aslında bebekten sonra demek yanlış oldu. Varmış, emzirme esnasında kambur durmaktan ve sezaryen sonrası bir süre dik duramamaktan artık sırt ağrılarım başlamıştı ve doktora gittim. Meğersem skolyoz varmış diğer sebepler tetiklemiş ağrıyı. Fizik tedavi önerdi ve ben yıllardım pilates yapan biriyim çok şaşırdım böyle bir sıkıntı yaşamama. Var mı önerileriniz? Tipi de C skolyozmuş 🤷🏼♀️