Kbra_ozdmr 35 haftalık hamileyim kasık ve karnımın alt kısmında adet sancısı gibi sancı oluyor kasılıyor normalmi acaba ?
sliya30 Kbra_ozdmr normal bunlar düzensiz sancılar gidip geliyor….. Asıl sancı sürekli ve şiddetli olur
Yagmur981 Bende 34+4 um bende de aynı şikayetler var bide belim çok ağrıyor bı kaç gündür kasılma zaten çok can yakiyor
Kbra_ozdmr sliya30 teşekkür ederim ilk hamilelik olduğu için her sancı kasılmada korkuyorum magnezyum dozunu artırdı doktor ama pek faydası olmuyor
Kbra_ozdmr Angelprenses peki gerçek sancı olduğunda nası anlaşılıyormuş bazen o kadar şiddetli oluyor ki gerçek sanıyorum nst ye girmiştim geçen haftalarda bişey çıkmamıştı
Angelprenses Kbra_ozdmr Gerçek sancı sürekli oluyormuş saate bakman gerek ağrın çoğalrsa gerçektir ben 35.haftada gittim sürekli belki ağrısı vardı biraz sancı çıktı nst de