Elif-3420 Kızlar mrb 38. haftada bebeğinizin hareketleri nasıl ben bazen bı sure hissedemiyorum ve telaş yapiyorum sizlerde nasıl acaba normal mi bu durum?
Arzums Elif-3420 benimde öyle yarın 38 son bitiyor. Bende çok korktum yavaşladı hatta durdu gibi oluyor. Eski hareketlerden eser yok. Tabi hareket edince kasılma gibi oluyor yada sert tekmeler bazen peş peşe bazen ses yok çok garip
Eda_krkmz Elif-3420 normal cnm bir iki saat hissedemezsen sol tarafına yat dinle hareketini bende de öyle oluyor doktor normal dedi bir iki saat hareketsizlik olursa normal değil
Elif-3420 Arzums Bende de aynı durum bebek büyüdükçe yeri daraldığı için daha az hissediliyor kontrollerim de fln şükür her şey yolunda ama yine de ben tedirgin oluyorum bı korku oluyor içimde 😔
Elif-3420 Eda_krkmz Öyle yapıyorum ama yine de bı korku olmuyor değil insan ister istemez tedirgin oluyor 🙄
Mervecenik Bebek çok büyüdüğü için alan yetersiz geliyor. Bende 38+4üm kasılmalarım olduğunda o da rahatsız olduğu için kasılma zamanlarında hareket ediyor sadece. Normal dedi doktorum🤭