Edasahiin Kizlar dublex olmayan bir evde bebek kamerasi sizce cok gerekli mi telsiz yerine kamera dusundum , olumlu olumsuz tum yorumlarinizi okumak isterim 🥰
1erkekkannesiiii Edasahiin ben aldım hem uykusunu takip ederim hem de hareket olduğunda telefona bildirim geliyor uyur kalırsam kalkarım ☺️ e bunun yazı da balkonda otursam çocuk ağlasa hemen telefondan görürüm zaten elimizden telefon düşmüyor. Bana gerekli geldi aldım valla ilk aylar olmasa da uykuya alıştırma dönemi çok işe yarar
Anonymousmom Edasahiin Bende aldım hareketlerini görmek için ben odada yokken. Bebek telsizi de bana gereksiz gibi geldi açıkçası.