mysakfn Doktor haftaya kalp atışı duyarız 1 hafta birliktelikten kaçının dedi neden demiş olabilir sizce
ddilaraas mysakfn ilk 3 ay onermıyolar zaten bence 12. Haftaya kadar kaçınman daha sağlıklı olur. Bende rısksiz gebelik gecırıyorum çok şükür ama bırlıktelıkten kacınıyorum cogu doktor onermıyor zaten