birpatiningolgesinde Yalancı sancılar basladı bu gün itibariyle, normal doğum planlanıyor şimdilik bu gün gittim kontrole inşallah öyle devam eder tabi son dk ne olacaeı belli olmaz diretmiyorum illa normal de normal diye 🥲 Sizlerin nasıl gidiyor kaçıncı haftadasınız 😇
Gokceeeee birpatiningolgesinde Bizde 37 haftalık olduk ağırlaştı baya kasıklara çok baskı yapıyor sağa sola dönmede zorlanıyorum en kötüsü mide yanmaları 😕
Prensesim- birpatiningolgesinde bizde 34+2 haftalığız 🙏 🧿bende normal doğum istiyorum ama hayırlısı olsun inşallah ❣️
birpatiningolgesinde Gokceeeee sağa sola dönmek benim içinde cok zor oluyor ya 🤦🏻♀️ Allah yardımcımız olsun gerçekten
Gokceeeee birpatiningolgesinde Amin Anne olmak gerçekten kolay değil ama her haliyle çok çok güzel herkese nasip etsin Rabbim ☺️
hambostanimEymen 36+4 yalancı sancılar başladı bel ağrısından ölüyorum resmen sabah kalkamadım bile yataktan olduğum yerde ağladım ağrıdan şimdi de sanki adet oluyormuşum gibi üşütmüşüm gibi karın ağrısı çekiyorum 🥺🥺🥺🤧🤧