Ben ard arda kayıplar yaşadım. Son zamanlar bu rahimde perde olayını çok duyuyorum nedir bu? Benim bir arkadaşım var, O da aynı benim gibi düşükler kayıplar yaşadı. Doktor ona rahimde perde olduğunu söyledi ameliyat olacak bende de acaba var mı diye böyle bir şey düşünmeye başladım. Rahim filmi çekilmedi ben de şimdiye kadar hiç. Sadece ultrason muayenelerde oldum. Rahimde perde olduğunu ultrasondan mı anlarız yoksa İlla rahim filmi çekilmesi mi lazım?