Allahkahretmesin1 Kızlar ya akşam akşam kafama takıldı doktora en son gittiğimde rahimde azcık sıvı var bulantı yapabilir dedi ama şimdi internetten biraz baktım çok korkunç şeyler çıktı karşıma 6+2 hamileyim var mı böyle bir şey yaşayıp da sağlıklı doğum yapan?
hazalhazar Allahkahretmesin1 endiselenmeyin kese gorunduyse bana davar dediler dis gebelikten kaynakli olabilir dediler ama kese gorununce dis gebelik ihtmali kalkti , iki tane kucuk kistim varmis ondan dolayi sivi birikimi oluyormus suan 14 hftlk hamileyim doktor onlar engel degil dedi dogumla atilacakmis artik muayenlerde soyleme geregi bile duymuyor
Allahkahretmesin1 hazalhazar kese gözüktü çok şükür cumartesi de kalp atışı için gidicem doktor sıvı ile alakalı bir şey demedi sadece bulantı yapabilir demişti aklıma düştü bi bakayım dedim neler neler gördüm korktum da açıkcası