Hazalerciyes Selam kızlar yarın sabah doğumum var gece nasıl uyurum diye düşünüyorum uyuyamazsam başım ağrır diye korkuyorum yapmam gereken birşey varmış gibi hissediyorum çok heyecanlı stresli ve korkağım şu an var mı benim durumumda olann
AyseKA Hazalerciyes hayırla alın bebişinizi kucağınıza. Sağlıkla kavuşun. Bize de yazın deneyimlerinizi
Kephisos_22 Hazalerciyes bu aksam kontrole gittim ve yarın sabah sezaryene karar verildi. Bebek 39+4 ve 4100 gr. Normal dogum bekliyordum. Eşimle evi toplamaya basladık gelir gelmez, hala işlerimiz bitmedi😁
Zynp-0805 Kephisos_22 ben 38+2 de 4 kilo ve bebek ters ayakları aşşağıda sanırım dönse bile doğum.zor görünüyor daha iki hafta var doguma