annenur Hifabebekk hiç gerek olmayan bir şey bence tabi kişiden kişiye değişir ama hiç almadım hiç de keşke diye gerek duymadım. Gohuslerimiz sütten çok sistigi için birkaç penye sütyen almsitim daha rahat ettim hamileyken de giydim sonrasında da
2022bebeki Hifabebekk Ben atlet alicam çünkü terleme olayi cok oluyor lohusalikta o yüzden gece özellikle vücudu tamamen acmak yerine sadece göğüsu acmak mantıklı geliyor 2 adet alicam. Sporcu sutyenlerim var dışarıda da onları kullanirim
Feri Hifabebekk ben emzirme atleti aldım sütyen yerine geçenlerden ben atletsiz yapamam hem atlet hem sütyen açıp kapatmaya da uğraşamam diye sadece emzirme atleti aldım
Zeweyy Evdeyken şart değil bence zaten rahat rahat emziriyorsun ama dışarı çıkınca bence olsa iyi olur her yerde rahat edemiyor insan ama emzirme sütyeni atleti filan olsa önü düğmeli bir üstle daha kolay emziriliyor
ikibaloglanannesi 2 tane siyah renk emzirme sütyeni 3 tane siyah renk emzirme atleti 5 tane siyah renk yüksel bel külot aldım. Civil’den aldım. Doğumdan sonra yetmezse civil mağazası evime 5 dk gider alırım :)