sanırım bu şeker yüklemesinin mantığı şu, açken şekerinizi ölçüyolar, sonra glukozlu şurup içirip 1 saat bekletip tokluk şekerinizi ölçüyorlar. bende yaptırmayı düşünmüyorum, doktorum illa talep ederse 3 gün açlık tokluk şekerimi ölçüp yazarım götürürüm doktoruma