Nkrblt Kızlar 33+1 haftalığım bugün kontrolum vardı doktor sezaryen için gün verdi yılbaşı gecesi dogum gerçekleşebilir dedi ve adımızı yazdırdı cok heyecanlandım inş o günü bekler sağlıkla kucağımıza alırız🤗🤲
Svalpydn35 Nkrblt aynı durumdayız bn de 33+1 im Çarşamba Dr kontrolüm var bklm ne diyecek gidişat ne gösterecek 🤔 39 haftada alırım demişti en son kontrolde ikinci sezeryan bnm de.hayirlisi bklm hakkımızda 🤲 bı yandan korku bı yandan heyecan karmaşık duygular içindeyim 🥰
heyzil06 Nkrblt benim de 33+1 🥰 ama henüz doğumla ilgili bişey konuşmadık doktorumla tahmini 8 ocak görünüyor sizin de öyledir zaten 🥰 bakalım ne zaman gelecek bebişlerimiz 😍
iremyigit Nkrblt ayy benimde 33 haftalıgm 33+3 olucam kontrolde nasipse bana da gün verir mi ki acaba 😂
Nkrblt Svalpydn35 bende öyleyim bide erken dogum riskiyle hastanede bilr yattım 6 hafta önce ama şükür daha iyiym inş saglıkla alalımda 🤗🙏
Nkrblt dilann22 sanırım 38+5 e denk geliyor yyanlıs hesaplama yapmadıysam🙈 çünkü herkes o gün dogum yapmak istiyor dedi o yüzden erken den yazdırdı🤗
Nkrblt heyzil06 evet 8 ocak sezaryen olucak ya ondan dolayı yılbasını istedik tabii rabbim neyi uygun görürse 🤗
Selinsare 34+1 im ben de 🥰 bizimki de 1 Ocak gösteriyor, adımızı yazdırdı derken nereye yazdırdı acaba öyle bir şey mi yapılması gerekiyormuş ☺️
Nkrblt Selinsare sezaryen benımkı o gün cok fazla dogum yapmak isteyen oluyormus ameliuat için sırayla alıyorlarmış ondan kaynaklı erken yazdırdı 🤗 bende yeni öğrendim tabi böyle bişeyi🙈😂
Yagmur981 Bende 34+4 um doğum tam yılbaşı gözüküyor ama benimki normal doğum olacak bakalım yılbaşına kadar bekler mi ki bebis
heyzil06 Nkrblt evet sezaryen derse ben de öyle istiyorum 😍 yeni yıl bebekleri 😍 oyşş sağlıkla gelsinler inşallah 🐣
Selinsare Nkrblt hiii sezaryen değil benimki normal doğum olarak gösteriyor da tabi ne zaman geleceği belli olmaz bakalım nasip 😁sağlıkla doğsunlar da gerisi mühim değil
Dr4 Bende sezeryan olacağım ama özellikle gün almayacağım gelirse de kendi gelsin. Yılbaşında yada ocak ilk haftasında ne farkeder. Vakitlice doğsun. Normalde 10 Ocak tarihimiz ama erken doğum yapıyorum ben diğer çocuklarım da erken doğdular.
Defnem_26 33+2 doktorum 30 aralık olabilir dedi ikinci sezeryan aman hocam yapmayın 2023 beklesin erken gelmezse dedim😂