Deniz3440 çoğu şartların Türkiyeden çok daha iyi olduğu söyleniyor giden kimsenin pişman olmadığını duymadm . Ön lisans mezunu birinin de denklik falan alması gerekiyormş , Almanya’da Türkiye gibi değilmiş 1 yılda eğitim görerek hiç bir sınava girmeden denklik alınablyormş. Eşiniz de denklik aldımi yoksa diplomasyla direk işe mi girdi. Bide hangi bölüm tam olarak eşinizin