Mervegc Bugün cinsiyetimiz belli oldu. 18.haftadayız. Kızımız olacakmış. Bu tarihten sonra değişir mi değişen oldu mu?
Busrayasin2351 Mervegc saglıkla kucağına alırsın inşallah bizde bu gece 18.haftaya giriyoruz hala cinsiyeti öğrenemedik 😅
Arzu_uu Mervegc öncelikle hayırlı olsun canım ama burda çok gördük değişen sen detaylı ultrasonuna kadar bekle orda net kesin olur
Aysesen19 Mervegc gözünüz aydın Allah sağlıkla kucağınıza almayı da nasip etsin inşallah 🙏 bu Arada hiç tahmin almısmıydınız buradaki kişilerden bildiler mi merak ettim 🫣😅
Mervegc Esrauysal ben bugün heyecanla biseyler aldim daha da alirim da ondan sordum degisir mi diye zaten doktor onceden hic soylememişti emin olmadan :)
Esrauysal Mervegc ay amanın alma bişeyler ayrıntılıyi bekle yinede kuzum bende ondan sorna ufak tefek almaya başladım
Busrayasin2351 Mervegc artık belli olsun ya çok heyecanlanıyorum 😁 cumartesi günü 2 defa gittim göstermedi kendini bu hafta içi tekrar gidicem inşallah bu sefer ögreniriz 😍
Mervegc Esrauysal herkes alıyor burada duyuyorum dedim ben de baslayim zaten bikac zıbın falan aldım daha 😀ayrintili 4 hafta sonra 😀
Mervegc Arzu_uu ya tamam bakalim zaten kıyafet disindakileri unisex alicam kuvet falan aldim oyle bikac kiyafet aldik suanlik bekleyim o zaman :)
Mervegc Esrauysal size bir sey sorsam perinotoloji bolumune gidicez ya ayrintili ultrasona onu ben farkli hastanede yaptirip kendi doktoruma goturcem de o hemen cikar mi sonucu
Mervegc Busrayasin2351 genelde hemen göstermiyorsa kız diyolar da hayırlısı olsun tabi :) bizim doktorumuz çok ilgisiz cinsiyetle bugün de biz sormasak söylemiyordu 😀