Yarin medikal özel hastanye gidcem 14 hafta gebeym 8aylik bebegimde var onla gidcem ilk defa gidcem bilmiyom bilgisi olan açıklama yaparmi rica etsem hastanye gittgmde parayı verip formu dolduracam yada bi yere imza falan atiliyormu nasil yapılıyor kızlar