pnarozturk ben 7 aylık hamileyim erkek bebişim olcak çok rahat gcti şimdiye kdar şükürler olsun bulantım oluyordu ama istifar flan yoktu ilk baslaprda kasık agrim oldu o da norml zaten rahattım bn hep bazen hamile olduğumu unutyodum yani o derece ama daha yeni yeni agirlastigim için bel ağrılarım başladı ona da katlancaz artık..