Kızlar açlık kan şekeri 95 çıktı
75 gr glukoz içtikten sonra(60dk) 124
(120dk) tekrar 95 çıktı
Açlığımın 92’nin altında olması gerekirmiş olmadığı için gebelik şekerin var dedi doktor diyetisyene git şekerini ölç hergün dedi. Ben normal sanıyodum korktum biraz çok mu fazla yaptıranlarım bilgisi vardır belki diye sormak istedim