Gmzkahraman Kızlar sat 19 ekim. Bugün 4+5 im uygulamaya göre ve betam 500 çıktı. Yarın doktor randevum var kese görünme ihtimali var mı sizce 😇
Guzelanne56 Gmzkahraman maalesef yarın kesenin gözükme ihtimali yok değeriniz şu an kese görme aşamasına gelmedıgı için ancak doktor rahım kalınlaşmış der ama keseyı göremez 24-26 Kasım arası keseyı görmek ıcın gitmeniz daha uygun
Tortatepe Gmzkahraman benimde sat 19 Ekim. Sadece gebelik testi pozitif. Kan vermek için biraz bekliyorum. Kese görünmez belki diye randevuyu da erteliyorum😇
Alpisinannesii Gmzkahraman benim de 4+4 ama 4+2 de beta değeri 1517 çıktı bugün kese göründü kalp atışı duymak için 10 aralıkta gel dedi
Bbusraerr Gmzkahraman benimde son adetim 18 ekimde ben 17 kasımda reglim 4 gün geçince kan verdim 388 çıktı sağlık ocağındaki ebe 24 Kasım Perşembe bidaha kan ver bakalım değere ona göre kadın doğumdan randevu alırsın dedi şuan kararsızım acaba 24 kasimda direk kadın doğuma mi gitsem diyorum
Hemsireanneeeee Gmzkahraman benim de sat 19 Ekim , ve ben de 4+5 teyim şuan. Betam 750 çıktı bugün ultrason muayenem de kese görünmedi , perşembe günü bidaha bakalım dedi arkadaşım.
ElfYrgn Gmzkahraman Bende bugün kan verdim. Betam 680 çıktı ve doktor keseyi göremedi. Haftaya pazartesi tekrar gideceğim. Uygulamadaki haftaya bakma bence beta hcg önemli. O yüzden keseyi göremeyebilir doktor
Gazeliz Gmzkahraman Merhaba canm benmde sat 18 ekim bende 19 kan verdim 167 çıktı benmkimi düşük yoksa normalmi gerçi yükselme olması lazım şuanyarın sağlık ocağındam birde test vereceğim canm
Gmzkahraman Gazeliz kuzum gün aşırı 2 katına çıkması önemli 😇 ne zaman tuttuğunu bilemezsin 🥹 ben takip ettim 27 ile öğrendim sonra 86 oldu sonra 4 gün sonra bugün baktırdım işte 500 dü yukardaki arkadaşların da bana göre çok yüksek dediğim gibi önemli olan 2 katına çıkması😇
1ciftyesilgoz Ay kızlar kan takibi yapmadan nasıl duruyorsunuz şaşırıyorum cidden. Ben takip yaptım dış gebelik olduğunu öyle anlamıştık haftalarca beklesem geç olacaktı . Allah korusun hepinizi ama ihmale gelmez kandaki artış çok önemli