gamzeyzboglu Hanımlar bir kızımız olacak nasipse ☺️ isim önerilerinizi bekliyorum çok farklı bir isim olmasın ama sıradan da olmasın istiyorum siz neler koydunuz kızlarınıza isim olarak?
Lavantakokusu64 gamzeyzboglu Allah’ın izniyle Elif koyacağız. Ebrar isminide beğeniyorum Elif Ebrar olabilir doğunca netleşir
Brck0303 gamzeyzboglu benm de kızım olacak bn Umay Sare ismine karar verdim elfin eflin hüma buğlem Belinay Asmin Yasmin bunlarda hoşuma gidiyor
Beybeybi gamzeyzboglu benım erkek olucak ınsallah ama guzel kızeısımlerı Var aklımda Viyan,Liyan.Zelal🙏Saglıkla kucagına al canım
Sena-cy00 Daha cinsiyetimiz belli değil ama kız olursa Ahsen koymak istiyoruz.. Diğer hoşuma giden kız isimleri ise; Esra Melek Irmak Doğa..
Benimennembirmelek gamzeyzboglu cnm bizim kızımız olursa ismi Buğlem Eflin olacaktı ama ailem için klasik bi isim koymam gerekti o yüzden Buğlem Asya olacak nasipse 🤗ama Eflin de çok hoş eğer bu kızım daha olursa Eflin koyarım