Bettt o anı düşünmeye hiç gerek yok o kadar hızlı oluyor ki herşey. Acı vs asla yok. Uyuşuk bacağa dokunma gibi düşünün. Acı yok his var, akışına bırakın rahat olun. Etrafınızdaki herkes çok profesyonel oluyor, herşey bir plan içinde ilerliyor
Sonrası ağrı oluyor elbette biraz ama ağrısız doğum maalesef yok bunu kabullenmek lazım. Eğer üstüne gidip sürekli yururseniz kısa sürede toparlanıyorsunuz
Sonuca odaklanın, 7. Gün kontrolune herşey bitmiş en normal halinizle gidiyorsunuz 🌸