AnneAdayiiiiii canım doktordan geldim bende vajinal muayene yaptı hersey saglıklı hatta kalp ses dalgalarını bile gördük ama sesi gelmiceği için haftaya dinleriz dedi yani 7 haftalıkken lekelenmeler için de normal dedi kırmızı cok yoğun adet kanaması kadar gelmedikten sonra sıkıntı yok dedi içerde bekleyen kan o dedi kahverengi için onun dışında regli olcakmısım gibi ağrılarım oluyo bi kaç gündür dedim doktor da vücut su an bebeği tehlike olarak algılıyo onun için dedi riske atmayalım düşük engelleyici iğne vereyim sana dedi bende vuruldum o şekilde canım yani normalmiş kırmızı koyu ve yoğun kan görmedikten sonra sıkıntı yapma