Gulsenbck ben cuma günü yaptırdım yani şeker çıkacağını asla ummazdım çünkü zayıf fit biriyim ama 187 çıktı şekerim doktorum da senden asla beklemiyordum napıcaz şimdi dedi 5. Aya kadar sadece 2 kilo aldım şu an da 6. Aydayım ve 35 günde 4.5 kilo aldım doktorum da şüphelendi ve yaptırmamı istedi iyi ki yaptırmışım şimdi perşembe günü dahiliyeye gitmemi istedi orada ölçüm yapılacak ve diyet listesi verilecek ona göre ilerliycem şeker hem benim hem bebeğin çok hızlı ve sağlıksız kilo almasını sağlıyormuş bu nedenle de takip edileceğiz he diyete dikkat etmezsem şeker yükselirse insüline başlatabilirim dedi yani bende gerek görmezken şu anda iyi ki yaptırmışım diyorum korkulacak bir şey yok ama bebek kilosu ilerledikçe normal doğum da maalesef yapılamıyor