MomBse canim.sivi kutu kola gibi olanından al meyveli benimki öğleden sonra yapıldı öğleye kadar ac olduğum için zor geçti hemşire kızdı bu kadar ac beklenirmi 1 saat ac kalsan yeterdi dedi hatta ama bende reflu var gazlı idi biraz o yüzden de bulantım.oldu bulanacak gibi olurrsan sol tarafa uzan iyi geliyo az uzandim ben oyle gecti geri ictim birde pwt bardak aldim teneke kutuda zor geldu icmek yarisinda iken aldim aklima geldi bardaga koyup içemem daha kolay bi çırpıda içiyorsun bardakda iken