Kızlar az bi iş yapıyım ya da az bi ayakta duruyum belim karnım ağrıyor hatta böyle ani bi sancı girip çıkıyor ve karnım geriliyor gibi oluyor hatta bu sancı meselesi o gün iş yapmasam bile oluyor (iş yapmaktan kastım bulaşık makinasındaki tabakları yerleştirmek falan) gün içinde toplam belki 7-8 kez sancı anlık giriyor çıkıyor sizce neden böyle sancı oluyor doktora gitmeli miyim yoksa bu yalancı sancı mı 1 haftadır bu şekilde yalancı sancı hergün olur mu? 29 haftalık bu arada