kubraselcuk yasemin1622 herkesin farklı oluyor sanırım döllenme zamanı ile ilgili benim 4+2 de 1146 çıkmıştı
Allahkahretmesin1 yasemin1622 yükek gibi geldi bana da bilemedim benim reglime 2 gün kala kan verdiğimde 234 çıkmıştı
Gazeliz kubraselcuk benmde 4+1 yani 18 kasım adet tarihim 19 kasımda test verdim 167 çıktı betam banada düşük geldi yumurtlama günü 4 kasım oluyor yumurtlama gününden hesaplarsak eğer 13 14 günlük 2 haftalık oluyor yani normalmidir acaba?
Gmzkahraman Benim 4+5 ve bugün 500 çıktı 😇 döllenme zamanıyla ilgili diye düşünüyorum. Yumurtlama zamanı ya da daha öncesinde tuttuysa yüksektir 🙈
yasemin1622 Belirtilerim adetimden 5-7 gün sonra başlamıştı zaten sanırım adetim biter bitmez hamile kaldım belki o yüzdendir