28+5 haftalik gebeyim . İki gündür sancım var . Gaz sancısıdır diye düşünüyodm. Kemik ağrısıyla beraber sancı vardi acile gittim serum verdiler . Kan sonuçları iyi çıktı. İdrar yolu enfeksiyonu var dedi tek kullanimlik ilac verdi ama sancim hala devam ediyor. Başka bi seye yormak istemiyorum ama gecmeyen sancı normal mi