Canım benim öncesinde 2 dülüğüm oldu 2 hamileliğimde ağzıma sürmemiştim düşük olunca tekrar başlıyodum üzüntü v.s. çok içtiğüm zamanlarda oluyodu , neyse toparladım araştırma aşamasındaydık korunuyodum o sürçte bebek planlarken hepimiz hissetnişizdir yediğimiz yiyecekleri bile özenle seöeriz işye bunu yiyimde rahimime faydası olsun bebek tutunsun gibi düşünceler oluyo mesela, dedimki çalışmalara başlamadan şu illetide bırakayım ki çoook zararı var her türlü biliyoruz yani tartışmaya kapalı konu. Neyse eşimde 2 miz bianda bugünden sonra içmiyelim dedik (haziran ayında ) oara daha korunuyorduk neyse ağustos eylül gibi oldu 1 veya 2 tane içtim içmişsem. Sonra bebek planladığımız ay gebe kaldım şükür şuan iyi gidiyor inşallah sonuna kadar böyle olur allahın izniyle, bu kadar uzun anlatma sebebim belki seni teşvik eder diye 🙏 yani özetle amaç bebiş olunca allah sabrını veriyor ilk 1 hafta barut gibi gezdim şuan akkıma dahi grlmiyor