1PrensAnnesi canim benim geçen hafta sezeryan oldu 2 gün hastanede kalındığı için
anne icin; 2 pijama 2 tane lohusa kilotu(1 tanesini kullandım çünkü kalın ped takıyorlar ve yedek veriyorlar ve çok kanamada olmadi bende) 2 kalın çorap (1 tanesini kullandim) hırka (doğumdan çıkınca üşürüm.diye almıştım ama oda okadar sıcak oluyorki zaten seninde belli bi sıcaklığın oluyor sadece koridorda yürüyüş yaparken kullandim) orkid almıştım ama kalın ped fazlaca verdikleri için kullanmadım göğüs pedi 2 tane alsan yeterli( hemen sütün gelmedi hem süt kanallarım açılsın diye emzirdim hemde hastaneden mama aldim) makyaj malzemesi suyu çok tüketen biri olarak ağzı kapalı bardak terlik( hastanede veriyor zaten) el havlusu aldım ama kullanmadım şal aldım kullanmadim göğüs kremi
bebek için ise;
2 tane hastane çıkışı ( biri doğumdan sonra diğeri ise cikista) bolca bebek için altına giydirmeye ayaklı pantolon al( çünkü altı cabuk kirleniyor bazen pantolona geciyor) çorap eldiven bere bir tane yetti bana. çit çitli badi al 2 3 tane biberon al(süt gelmezse hastaneden mama yapıp veriyorlar) ağız mendili 2 3 tane al. battaniye bir kalın bir ince yeterli oluyor.bez al bi paket götürmüştüm hepsi bilmesede alt değiştirme bezi al 2 tane (bazen alt değiştirme bezine kaka bulaşıyor yedek bulunsun) bebek için ıslak mendil pişik kremi 1 2 tane de üstlük al(emdikten sonra bazen kustuğu oluyor ve üstüne bulasiyor)
aklıma gelenler bunlar canım.umarim rahat bi doğum geçirirsiniz.