Seldaca Tok karna içersen daha iyi olur dedi doktor. Mide yanman oldukça iç sabah öğle akşam diye bir şart yok.mide yanması olmadan içmenin bir anlamı yok.
tazeanneveminigi Bitecek diye korktuğum şurup 🤒 ben rahatsızlık hissedince direkt içiyorum canim. Tatlı kaşığı kullanıyorum yetiyor. Eğer geçmezse birkaç saat sonra yine içiyorum dayanamiyorum😅