Gmz28 şekerinizin yüksek çıkması iyi bir şey değil bebek inde sizin içinde ama tokluk şekerinize de baktırın. 5 bin tl evet yüksek bi fiyat vermiş siz yediklerinize dikkat edin doktorunuza açlık tokluk şeker bakılmasını istediğinizi söyleyin. Çok aşırı yğksek değilse kendi diyatinizledr kontrollerlede düşürürsünüz şekerinizi zaten