Muside şimdiden düşünme bence kendine zarar vermekten başka bi işe yaramaz akışına bırak hele bide ilk doğum ise hiç korkma ne olduğunu anlamadan bitiyor Benim bu üçüncü doğumum olacak Rabbim nasip ederse ilkde tüm uyudum ikide yarım yarım daha kolay geçmişti yani bebeğin ilk çıkış anını görüyorsun. Herşeye değer o an
Tabi günüm yaklaştıkca benimde korkularım artıyor düşünmemeye çalışıyorum sonuçta tek doğuran ben değilim illaki her güzelliğin bi zahmeti olacak diye düşünüyorum normal doğumdada günlerce sancı çekenler var kimse kolay doğurmuyor