Ei8008 maalesef ilk gebeligimde başıma geldi 27.haftada çok şiddetli bi ağrı ile acile gittiğimde öğrendim bir hafta takip verdiler o hafta diğer bobrekte de büyüme olmustu 4.boyuta gelmişti acilen ameliyata alındım her iki böbreğime de stent taktılar çok zor zamanlar geçirdim hamileligim resmen zehir oldu diyebilirim ağrılarım geçmek bilmedi ama büyüme engellendi yerlerde surunerek doguma gittim desem yeri agridan sancidan ne ben ne bebegim kilo aldi cok kotu zamanlardı simdi ikinciye hamileyim aynı riskim var çok korkutuyo beni açıkçası takibinizi düzenli yaptirin