Selamm Anne ve Anne adaylarııı❤️
12+2 haftalıkken doktoruma gittim cinsiyetle alakalı bir tahminim var ama haftaya daha da netleşir o zaman söylerim demişti. Şu an 13 haftalık hamileyim ve 2 gün sonra kontrolüm var. Kızımda olsa oğlumda olsa isimleri hazır aslında. Kız olursa Hüma Erkek olursa Hamza düşünüyoruz inşallah. İlk oğlumun adı Ömer Hamzaydı. Ama doğumdan sonra kaybettik malesef. Tekrardan Hamza ismini kullanmak istiyoruz ama Hamza ağır bir isim olduğu için önüne hafif bir isim koyun dediler sizce ne olur tavsiye verirseniz çok memnun olurum🥰