Canım var olmaz mı.. çok güzel beslenerek bu durumu aşabilirsin Allahın izniyle.. hergün düzenli 1 muz, yarım avokado, sabah- akşam bir miktar ceviz, sabahları ister haşlama ister omlet olarak 2 yumurta, her gün kahvaltıda kaşar peyniri,sabah akşam birer bardak süt, her yemeğin yanında muhakkak yoğurt veya ayran.yemeklerinde mutlaka protein olsun… bunlara aksatmadan dikkat et, bak gör bebişin nasıl haftasını yakalicak, belki de geçecek Allahın izniyle.. benim 1 hafta kadar gerideydi, bu saydıklarımla yakaladık geçtik nerdeyse Allahın izniyle.. sen de inşallah içini karartma , halledeceksin