mrveaksu
Kızlar biz 6+1 haftalık oldu. Önceden kasıklarımda ağrı sancı hissediyordum şimdi bunların hepsi kayboldu😀 Korktum ilk zamanlar ancak şimdide bulantı baş dönmesi başladı 😔 5haftalıkken kesemizi gördük. Cuma günüde kalp atışı için gideceğiz. Kalp atışını duyarız inşallah 🤲 Sizler kaçıncı haftalarda duydunuz kalp atışlarını ? Fazlasıyla heyecanlıyım ve korkuyorum açıkcası ya duyamazsak diye ama kalbimide bozmak istemiyorum. İyi düşüneyim iyi olsun diyorum🤗 Rabbim evlatlarımıza kavuşmayı nasip etsin inşallah 🤗 Allah isteyen herkese nasip etsin🤲