Gulozen bende 34. Haftada kullanmak zorunda kaldım ağrıdan duramadım diş doktoru vermişti kendi doktoruma söyleyince hemen kullan hiç sıkıntı yok demişti. Zaten hamilelerin kullanacakları farklı oluyor. Bir de ağız için olan Fısfıslar var onlar da çok rahatlatıyordu beni onları da bir eczacıya sorabilirsiniz zaten devlet ödemiyor