Kivircikkuala Kızlar gebelik testi yaptım adete üç gün var sizce gebelik var mı ve bu test yanıltır mı ?
marulbebek Kivircikkuala bence var gebelik ama silik adet gununuz gecince birdaha yapin insallah istediginiz olur
Boss01 Kivircikkuala beni geçen ay yanılttı 7 gün vardı adetime ama 1 gün ertesi gün yaptığımda çıkmadı birşey yarın yap yine aynı çıkarsa kesin vardır inşallah vardır 🤲🤲🥰
Boss01 Kivircikkuala https://mutluresim.com/images/2022/11/21/2pWHV.jpg. Ama dediğim gibi adetime 7 gün vardı çok şaşırmıştım sohbet açmıştım hatta ertesi sabah yine ilk idrar ile yapmıştım hiçbişey çıkmamıştı kan verdim kanda da çıkmamıştı tam tarihinde de adet oldum kimyasal falanda değildi yani
kirpapatyasi0 Kivircikkuala hiç korkma stresde yapma canım inşallah hayırlı güzel haberler alırsın 🤲🏼
Kivircikkuala kubraselcuk eşimle dışarı çıkmıştık bi test daha aldım ama yapmaya korkuyorum farklı marka prodoctor bu
Babylovebaby Kivircikkuala bende hamileligimi bu test ile öğrenmiştim regle üç dört gün vardi çizgi görünmüştü ama bende inanamadm yanılma varmıdır diye birde suya batırıp test etmiştim 😅😅🙈
Babylovebaby Kivircikkuala ay inşallah hayırlı güzel haberler alırsınız Rabbim gonlunuze göre versin🤲
Babylovebaby Kivircikkuala olur inşallah içinizi ferah tutun Rabbim hayırlısıyla nasip eder inşallah 🤲