Merhaba ilk gebeligim. Bugün 10 dk kadar regl sancısı gibi sancilarim oldu belim çok ağrıdı. Sıcak bir duş aldım ve sonrasında geçti. Su an için sadece bebeğin ara ara kasılmaları oluyor. . Dr şuana kadar hep normal dogum dedi. Bugunku agridan sonra cok panikledim korkularım bu sancilarla birlikte daha da arttı…. ne yapicam nasıl atlaticam bilemiyorum…..