Bebek2_ Merhaba 31 haftalik hamileyim fakat bebeğim 33 haftalık olarak çıktı kilosu önde gidiyor sağlıklı besleniyorum aslında ve toplamda sadece 5 kilo aldim 3 benim 2 si bebeğimin ne yapmam gerekiyor ya da sorun olur mu 😔
Sedaisgorenn Bebek2_ 2 hafta önde gitmesi geriden gelmesi problem değil kilo alımı güzel demek ki. Benim de 2 hafta önde gidiyor oğlum☺️💖doktorum sağlıklı iyi olduğunu söyledi.
Bebek2_ Ozlemiskndr doktor dogumda sıkıntı olacağını eğer kilo olarak 4 ü geçerse erken alınabileceğini söyledi ki ben erken alınmasını istemiyorum sonra küveze koyuyolar bebekleri
Bebek2_ Namish kısmen kötü eğer kilo olarak daha gelişmeden geçerse erken alınabileceğini söyledi buda küveze girmesi demek oluyor
kitapkurdu Bebek2_ oğlum 35+6da 4 kilo doğdu 40 haftalık gibi. Birden bire aldı kiloyu. Ben 8 kilo almıştım sadece. Bünyeyle alakalı bişey. Yediğimi bebeciklere gidiyor
[silindi] Bende 34+0 haftalığım bugün kontrol vardı pek kilo almamış 1.920 gr doktor biraz geri dedi bende zayıf biriyim yani bana mı bağlı? Bide bir sıkıntı olur mu çünkü kilo geride olunca genelde erken alıyorlar😮💨
kitapkurdu Zyinat hayır malesef kendi sağlık sorunum yüzünden sezaryen oldum. Ama olmasaydı suyum gelmişti safra kesem ağırmaya kusmaya başladım. Yoksa çok güzel ilerliyorduk normal için
Dark Bebek2_ bebeğinizi en erken gene 37 de doğuma alırlar o zaman kuvoze girmez Bazen 40 haftalık bebekler kuvoze giriyor bu tamamen bebeğin solunumu ile alakalı
Dark Bebek2_ olmaz merak etmeyin ben 37+0 da doğum yaptım direk odaya çıktık birlikte, benden hemen önce doğan bebek 40 haftalık bebekti kuvoze girdi bu tamamen bebekle alakalı