bsranur123 benim batta o aralarda bir yerlerde ama benim bu ay nanay😅 doktor tedaviye başlayacak tekrardan hormonların bi dengelensin diye doğum kontrol verdi o yüzden bizde bu ay beklenti yok ve inananın kafamın ennnnn rahat olduğu ay bu ay 15 aydır 😅😅 meğerse benim korunmaya ihtiyacım varmış kafam temiz 😅 bakalım adet olunca gideceğim doktora nasıl bir yol izleyeceğiz karar vereceğiz 🤗